دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۶:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
فرمانده ناحیه مقاومت جهرم خبر داد:
سرهنگ توکل گفت: برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی راهیان نور می تواند در تعمیق باورهای دینی، ارزش های اسلامی و افزایش بصیرت دانش آموزان بسیار موثر باشد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل امروز در حاشیه اعزام راهیان نور دانش آموزان پسر شهرستان جهرم گفت: ۲۴۰ دانش آموز پسر مدارس جهرم و خفر در قالب ۵ دستگاه اتوبوس به همراه ۵ روحانی، ۵ راوی، ۵ خادم الشهید، ۵ پاسدار مسئول اتوبوس و یک دستگاه آمبولانس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جهرم با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور که سالیان سال در ابعاد واقشار مختلف برگزار می‌شود، یک عملیات فرهنگی بسیار بزرگ در ابعاد تربیتی است که از 8 سال دفاع مقدس بر می‌خیزد.

 وی ادامه داد: اجرای این اردوها بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.  

 سرهنگ توکل با بیان اینکه برگزاری کاروان‌های راهیان نور در تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان بسیار موثر است، گفت: بزرگترین سرمایه رزمندگان اسلام خدایی بودن حرکت آنها بود و آثار فرهنگی، تربیتی، اسلامی، عقیدتی جنگ هنوز در میان جامعه رواج دارد و کاروان راهیان نور این تفکر ارزشمند را با دست یافتن به آثار فرهنگی و معنوی هشت سال دفاع مقدس در جامعه نهادینه می کند. 

وی افزود:دانش آموزان در این اردوی زیارتی سیاحتی طی مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله یادمان‌های علقمه، شلمچه، طلائیه، هویزه و معراج الشهدای اهواز بازدید خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: